Sık geçen başlıklar

deliefendi 3

ekşi profili
kendinize göre bir arsa/tarla almak. ben yaptım bunu. elimdeki 12 bin lirayı yatırdım kapadokya'da bir yere. kuyu ile su bulduk, küçük ahşap bir ev yapılıyor şimdi. bu sene elektrik için güneş ve rüzgar panelleri kurulacak. şimdi yan tarafımı da alıp genişletmek istiyorum. 2-3 senede harcadığım 12'nin üzerine, 12 daha harcadım. daha da harcarım. ilk onu harcamasaydım diğerlerini harcamak zorunda kalmazdım. ancak bir çakılı çivimin olmadığı istanbul plaza çalışanı halimden, 30-40 bin liraya ev-arsa sahibi olarak ayrılacağım. işlerde sorun mu oldu, memleket mi battı, ben kiramı nasıl ödeyeceğim diye düşünmeden basıp gideceğim. siz burada birbirinizi yerken ben domat ekeceğim.
tanesine 20 lira verdiği tasarruflu ampulü yeni evine takacak olan kiracıdır. 10 ampül olduğunu düşünürsek 200 lira temiz para, hele ki ev taşıyan adama... bu adama laf diyenlere bir de lafım var; aldığın buzdolabını da bırak git o zaman it.