Sık geçen başlıklar

ozgurro 4

ekşi profili
yine bir spiker ve yorumcu faciası yaşadığımız yarış. hani kırmızı bayrakta şaşırmıştınız ya, "herkes taktik değiştirdi, başta sert takanlar orta, orta takanlar sert lastik taktı" diye... abicim, takımlar 1. turda boşuna lastik değiştirmedi... siz pit stop beklemeye devam tabii...

edit: oha lan adamlar yarışta ekşisözlük takip ediyor, resmen yorumumu okuyup farkettiler. jason'ın çok ekran takip ediyoruz dediği ekranlardan biri sözlükmüş eheh.

büdüt: yorumum diyip ukalalık etmişim, yorumlarımız diyelim biz ona.