Sık geçen başlıklar
kim ne derse desen bugüne kadar izlediğim en güzel oyununu oynamıştır. mesut özil bile bir maç içersinde bugün q7 kadar pas vermemiştir, pozisyon hazirlamamistir takım arkadaşlarına.