Sık geçen başlıklar

dilaraveski 2

ekşi profili
arkadaşlar herkesin kendine göre bir ideolojisi ve hayata bakışı olabilir ama bir insanın ölümünü isteyecek kadar "kötü" olmayın . birinin ölümüne sevinmek veya bunu arzulamak ne sizin dininizde ne de bizim devrimci ahlakımızda vardır. nefretiniz gözünüzü bürümesin. kaldırın o önyargı perdelerinizi de bakın. biz neyin savaşını veriyoruz kime karşı savaşıyoruz diye kendinize sorun. kardeşçe,dostça yaşama ümidiyle...