Sık geçen başlıklar

yagmurun elleri gitarin telleri yok 1

ekşi profili
öncelikle bu katliamda emeği geçen tüm yavşakların allah belasını versin diyorum.

fakat şu profil değiştirme işini aşırı itici ve yapay buluyorum.

o profili öyle yapanı kusura bakma ben duyarlı değil tam tersi birşeyler olsun da kendimizi millete ne kadar hassas olduğumuzu gösterelim şeklinde kıvranan bir tip olarak görüyorum.

edit: rabiacılar anlamaz falan denmiş. kusura bakma kardeş; 7 haziran da hdp' ye, 1 kasımda chp' ye oy vermiş biri olarak açtım bu başlığı ve hayatımda bir ölüm için yaptığım tek profil değişikliği küçük kedim zıpır içindi. çok severdim keratayı..