Sık geçen başlıklar

enkaz42 2

ekşi profili
ekşiden 1 yıldır tanıştığım (ama henüz yüz yüze görüşme fırsatımızın olmadığı)
ve ortak acılar yaşadığımız için birbirimize daha çok kenetlenip derdimizi hafiflettiğimiz dert ortağım canım kardeşim cihat, bir hastalığımı kendisine açıkladığımda bana : "abi ankara'da var mı tedavisi? varsa gel kal bende dilediğin kadar" mesajıyla gözlerimden boncuk boncuk yaşların akmasına sebep oldu.hastalığımın omuzlarıma yüklediği ağırlık birden hafifledi.
sevgi,ilgi,samimiyet her hastalığa iyi geliyor gerçekten.
cihat'ım sen ve senin gibi güzel yürekli insanlar sayesinde sürüklüyorum bedenimi şu iğrenç dünyada.iyi ki varsın.