Sık geçen başlıklar

mornehir 1

ekşi profili
benim. öncelikle (bkz: kız değil kadın). bir kase ota multinet'i gömmeyi ne içim ne de midem el vermediği için, yemek yediğim yerleri statü simgesi haline getirmediğim için, bildiğimiz kıymalı makarnanın acayip acayip isimler ve iğrenç soslarla servis edilmesinden hoşlanmadığım için, özetle enayi yerine konmamak için genellikle esnaf lokantasında yiyorum.