Sık geçen başlıklar
(bkz: sen de bizim sinirimizi bozuyorsun)

kazandim diye ekrana cikip aciklama yapiyorsun, yetmiyor istanbul'un her kösesine tesekkürler diye afis astiriyorsun.
sen kazandigini neye dayanarak ilan ediyorsun?

hepsini gectim, koskoca ülkeye senelerdir yöneten partisiniz. secimlerin güvenligi sizde, genel baskan yardimcisi türkiye'nin en saibeli secimi oldu diyor.
daha önce de kandirilan siz, secimlerde güvenlik saglamasi gereken ve zafiyeti var diyen de siz. bu ne perhiz bu ne lahana tursusu?

asil sizler türk miletinin sinirlerini bozuyorsunuz.
bunu ileri süren ezikler genellikle 2 kisilik kadrosu olan sikko bir vergi levhasina sahip olan olusumlarin müdürleridir. ve hatta kalabalik ortamlarin ceo'su olur kendileri.

kisiliginde nasil bir asaglik kompleksi var, varin siz düsünün. :)
her biri öldügünde, yok sunu gömdü, yok bunu gömdü diye baslik altinda cemkiren ergenleri de gömmesini diliyorum.

insanlarin hayatlari ile dalga gecmek, malzeme yapmak ne büyük asaglik duyusudur.