Sık geçen başlıklar

sensin olmaz olsun 1

ekşi profili
sezon finali diye gerilimi yukarda tutalım dediniz anladık da özellikle söylemek istediklerimi şöyle yazayım ;

öncelikle koca peşinde koşarken erasmusu kazanan koca yürekli çimeni tebrik etmek istiyorum

giray sürprizleri ile iyi erkek yazmayacağız diye yemin etmiş senaristleri saygıyla anıyorum

ilk zorlukta yamuk çizen ve büyük ihtimalle önümüzdeki sezon nursemayı ghostlayacak rüzgarı esefle kınıyorum

sancısı varken hastaneye gitmek yerine berline uçak bileti almayı düşünen aleve ve 8 aylık hamile kadını uçurabilecek havayolu şirketine saygılarımı sunuyorum

kendini defalarca tokatlayıp yeteryeteryeteryeter diye psikopata bağlayan ömeri yılın erkek oyuncusu ödülüne aday göstermek istiyorum

mustafanın kafasına çarpmak için ekstra özen gösteren vazoyu çabalarından dolayı takdir ediyorum

gtada ölen karakterler gibi yere yapışan görkeme allahtan rahmet diliyorum

söyleceklerim bu kadar gelecek sezon görüşmek üzere .