Sık geçen başlıklar

ne guzel dedim 1

ekşi profili
düzelmez. çünkü narsist, narsist olmanın kendine verdiği zararı göremez, bundan rahatsız olmaz. düzelmek için önce sende olandan rahatsız olman ve bunu değiştirme isteği duyman gerekir. benim annem narsist, şimdi 70 yaşında hepimizin ağzına sıçtı ama o hala kendinden çok memnun.