Sık geçen başlıklar

sicacikbikahve 1

ekşi profili
eskiden cahildim neden biz katılmıyoruz diye kızardım şimdi ise bilgeyim her geçen yıl bu yrr*k yarışmaya iyi ki katılmıyoruz diyorum.
bi esc zevkimiz vardı onun da… neyse anladınız. siyasetinize sizin ya. bi israil yüzünden alt üst oldu yani her şey. hayır rusya’ya yapılan şeyin aynısını israil’e de yapacaktınız bu kadar basit yok yapmıyorsanız da neden rusya diskalifiye edildi diye sorarlar adama. bir avuç yahudi herkesi hoplatıyor inanılmaz bir şey.
joost’a ve marina’ya yapılan zorbalıklardan sonra şimdi de ispanyollara sarmışlar valla nefret ettim yani.
europapa’yı finalde dinleyemeyeceksek ben senin ağzına tüküreyim ebu!