Sık geçen başlıklar

nayabassa 2

ekşi profili
literatürde sokak hayvanı diye bir tür yok,aklı başında medeni hiç bir ülkede sokakta bir tane bile hayvan yok,başıboş köpek ve kedi onun ismi,bunlara neden evcil deniyor acaba,çünkü sadece evde bakman gerekiyor, sürücüler iyi bilir,yollar ezilmiş kedi ve köpek leşleriyle dolu,başıboş köpek ve kedi fanatiklerinin savunduğu yaşamları bu işte,birbirlerini parçaladıklarını söylemeye gerek yok zaten her gün canlı olarak şahit oluyoruz,bu işin esas sebebi başıboş kedi ve köpek dilencileri, yok yem alıcaz,vay veteriner parası diye milleti sağlam söğüşlüyorlar yıllardır,20 milyona yakın başıboş köpek sayesinde milyarlarca dolarlık köpek yemi pazarı var, onun için taparcasına savunan bir lobi var, bu kötülüğü,uyanın artık,aloooo
evinizden çıkamayacak hale geleceksiniz