Sık geçen başlıklar

visavis 1

ekşi profili
evli olup 30'lu yaşlardaki çocuğunu ani bir şekilde kaybeden , sonrasında üzüntüden hasta olup tedavi sürecinde kocasından hiç bir maddi & manevi destek göremeyip, ondan uzakta yalnız başına perişan halde vefat eden bir komşu tanıyorum.

çocuğunu kaybettikten sonra çok büyük acılar çekmişti. " keşke hiç çocuk sahibi olmasaydım" ve doğru kişi olduğuna emin olup evlendiği, bir zamanlar çok sevdiği o kişiyle "hiç tanışmamış & evlenmemiş olsaydım" diyordu ölmeden önce.

söyleyeceklerim bu kadar.