Sık geçen başlıklar

thom kafanda radyo var abi 1

ekşi profili
unutmadik seni kk. gencligimizi malum kisiden cok daha fazla caldin. basliginin en begenilen entry'si "kendisine kimse hirsiz diyemez". sen en büyük hirsiz ciktin, hayallerimizi, gencligimizi, yillarimizi caldin. su kara bulutlar dagilip her sey güzel oldugunda seni ve aday olman icin gazlayan dalkavuklarini da yargilayagiz. unutmadik, unutmayacagiz.