Sık geçen başlıklar

acabamerhaba 1

ekşi profili
yönetimdeki en güçlü olan yöneticini geri plana çekiyorsun, rakibin haftalardır hakem ittirmeleriyle puan alıyor, twitter'dan tivit atarak taraftar gazı almaya çalışıyorsun. ya sezonu satmaya çalışıyorsunuz ya da rakibinizin başkanıyla ticari ilişkileriniz var bir gram galatasaraylıysanız bu haysiyetsizlere karşı net tavır almak zorundasınız.