Sık geçen başlıklar

ensacmasey 1

ekşi profili
amına koyayım ya, son dakika golüyle avrupa maçını kazandık oturup bu adam neden keyifsiz diye darlanıyoruz maç sikimizde değil
bu herif bize ne yaptı

kral noldu ya o mutlu hallerine alışkınız
yönetim amına koyarım şu adamın keyfini düzeltin