Sık geçen başlıklar

mesaj atip cikicam 4

ekşi profili
gerçekten böyle bir çete var mıdır yok mudur bilemem halyile bir iddiadır.

çözüm önerim domuzluk takılmış eski kasa ford taunus olur ne bileyim balina kasa 500sel olur hiç olmadı gönlümün sultanı toyota hilux ile biçilip geçilebilir bu arkadaşlar. gece karanlığında 2. 3. şeritte diklemesine yürüyen bir yayaya çarpıp ceza alınacağını sanmıyorum haliyle bir çılgınlık arayan zengin gençler için nacizane önerimdir eski model sanırsın dökme demirden yapılmış araçları biraz modifiye edip carmagedon 2024 mersin edition aksdjaklsj
telegram'da kedilere işkence eden grup başlığında 500 kere dillendirildi bu durum. konu sadece kedilere işkence değil bu heriflerin çocuk istismarı dolandırıcılık gibi bin tane suçu var diye ama şahlanış çağını yaşayan uzaya para karşılığı astronot gönderen dünyayı kıskandıran devletimiz umursamadı. şu hareketlerin 10da 1i akli başında bir devletin sınırları içerisinde yapılmış olsa şimdiye 50 kere paket edilmişlerdi

edit : başlığı açan etamamtamam nickli yazar ilk ve ikinci entryleri silip gitmiş. acep nedendir?