Sık geçen başlıklar

soundaj 2

ekşi profili
bir kızım ve bir oğlum var. (ikiz) ikisinide çok seviyorum ve bir derece koyamam sevgime. istemsiz olarak kızımı pamuk sever gibi öperken oğlanın üzerine falan basıyorum. naber lan köpek diyorum. oğlan şikayetçi değil yanlış anlaşılmasın haytalık yapıyoruz. velhasıl kelam iyi ki kızım olmuş yoksa sevgi nedir bilemeyecektim. şikayet eden herkesin tepesine sıçayım.