Sık geçen başlıklar

dogulukartal 1

ekşi profili
bir iki mekan gezdim. yanlız kalmayı tercih ediyorum artık. en güzeli.. yoruluyor insan.. belli yaştan sonra tribi, konuşmayı vs çekemiyor. sakinlik, dinginlik.. sahnede dansımı da ettim, halayımı da çektim, oturdum hüzünlü şarkıda sigaramı da yaktım. en güzeli...