Sık geçen başlıklar

sycomore 1

ekşi profili
yukarıda 5 yılımızı çaldı diyen paul sahillieriini felan hatırlıyorum ben ilk aktrollerden biri kendisi aq.

başlığı açan da yine eskinin aktrolu.

ne oldu zaferci mi olmuş bunlar yoksa.

bu yetmez ama evetçiler bile utanıp insan içine çıkmadı bir süre

domuz bağcı arapsız arap milliyetçisi sogancılar ise inlerinde iki ay bile kalamamış.

ya hadi alın meralinizi de gidin buradan. hepiniz toplansanız 1 belediye etmezsiniz. akpye ve tarikatlara kazandırırsınız en fazla.

kaçak mafya kafeleri yıkan

dokunulamaz denilen tarikatlara dokunan eko korkakmış ha

ayıp be ayıp ulan

hadi kk ye alevi diye vermediniz islamcılarla iş tuttunuz sonuçta sizde sunni ulusalcı dinindensiniz

eko da motivasyonunuz ne.

paralar yeniden tarikatlara akınca kına yakarsınız artık mal sürüsü