Sık geçen başlıklar

tzceikas 2

ekşi profili
kendinde tırnak kadar bir konuyu bile düzeltmekten aciz bir canlıyım, erkeklikle yakından uzaktan alakam yok, pis, depresif, iğrenç bir adamım. kendini boğmak isteyen bir herifi kim sevmiş ki ? sevgili aşırı lüks bana

bir de albenim yok, üstelik çirkin de değilim, olmayınca olmuyor işte, arkadaşım bile yok amk, ben bu dünyaya sevilmemek için gelmişim, öyle de öleceğim sanırım. her doğum günümde taziye varmış gibi hissediyorum. ben ölü doğmuşum gömülmeyi bekliyorum sadece

şu soktuğumun dünyasında alıcısı olmayan insan yok, ben istesem de olmayacak bir başarıya imza attım. sanırım varlığımın tek ve en değerli olduğu gün doğduğum gündü