babanen hatalı genc bizim filistinlilerle bir bağımız yok. bağımız derken türklerden bahsediyorum seküler dindar umrumda değil. islam adını kullanarak arap emperyalizminin kölesi olanlara değil. türkler ne zarar gördülerse araplar ve onların bu topraktaki uşaklarından gördüler
Sık geçen başlıklar
john spartan 4
ekşi profilitroller thy sarmış imam hatipli havayolları yönetmek nedir bilmeyen abilerinin kurtarmak için ultra mesaideler. thy min meshur lafını unutmamak lazım selam ve dua ile
burda beddua edenlerin çoğu feto 20yıl önce ölse peygamber gibi defnedilecegi kısıklıklıdaki cenazeye koşar mezarına türbe ziyareti yaparlardı. ama şimdi burda laf cambazlığı yapıyorlar
osmanlı yıkılırken saray eşrafı ve yalakları rusların arapların ingilizlerin mihmandarlığını yapıp yeri geldiğinde tapınıyorlardı. türkün son başbuğu hayallerini yıktı. merk etmesinler geldikleri gibi giderler. türklük değerdir binlerce yıldır yıkılmadı. ümmetçilerin kolpasıyla yıkılmaz bilek gerekir tekkede şeyh eteği öpmek değil.