Sık geçen başlıklar
boşandıktan sonra toparlanmış bir kadın olarak psikolojimi bozan şey bu düşünceye sahip tiplere maruz kalmaktır. boşandım, köpek gibi çalışıyorum, paramı kazanıyorum,evladımı yanıma aldım,rabbime şükür muhtaç değilim ama iplikçi kadının mabadı gibi bır bır bır laf sıçan tipler sinirimi bozmuyor değil. öf!