Sık geçen başlıklar
bu arkadaş, geçenlerde hamas'a terör örgütü demiş, islamcıların tepkisini almış. şimdi herkesin bildiği tuborg hisselerini yazmış. iki tarafa da oynuyor.

birader, halbuki senin sadece ürünlerin etiketini okuyup o bu zararlı diye cahil halkı bilgilendirmen gerek. sana ne israil'den, filistin'den.

tuborg'da on numara biradır, bir ürün alırken kaliteye bakarım, milletine değil.
evet, herkesin halinden memnun olduğu bir durum. fakat bir am için erkeklik gururunu ayaklar altına almaya değer miydi be salako? zaten yenge de bulmuş senin gibi salakoyu, canı isterse ayda bir kez falan verir. harbi salakoymuşsun be, isabet olmuş. sen anne baba olarak besle büyüt, elin kızı gelsin salako kıyafeti giydirsin ve tasmayla dolaştırsın.

hem salako, hem de kuki bu. yengeye mutluluklar.