Sık geçen başlıklar

who wants to be king 2

ekşi profili
tamam kerem kötü oynadı kabul. peki ziyech, mertens, angelino kerem'den daha mı iyi oynadı. saydığım bu üçlü patır patır sıçtı sahada. ama kerem için 300 küsür entry girilmiş. ziyech ve diğerleri için hiçbir eleştiri göremedim. bizdeki türk çocukları yeme gayretini ve yabancı hayranlığını asla anlayamıyorum. ve bugün gayet standart bir mücadele ortaya koyduğuna inanıyorum.

fb