Sık geçen başlıklar

matematikci2004 1

ekşi profili
trafikte bireysel olarak beni rahatsız eden herhangi bir davranış olmuyor; daha da ötesi mümkün mertebe sıfır diyalog ile aracımı sürmeye özen gösteriyorum.

ancak son zamanlarda dikkatimi çeken şey şu ki lütfen ama lütfen dikkat ediniz.

1- acele etmek adına kornaya basmayın -acil durumlar için elbet mümkündür-.
2- ışıkta kalkarken ya da rutin trafik sırasında selektör yapmayın.
3- otoban bile olsa 140 km/h hızı aşmayın.
4- akrobatik hareket olan makas atmayı ise yapmayın.

not: gereksiz korna çalmak ya da fazladan selektör yapmak, ummadık belaları üstümüze çekebilir; hayat zaten çok zor, sevdiklerimizi üzmeyelim.