Sık geçen başlıklar

idealist realist 1

ekşi profili
kötüyse konuşulur elbet. günah da olacağını düşünmüyorum.
ölü zamanında yardırmış, eşinin çocukların veya etrafının burnundan getirmiş, gözyaşı döktürmüş, vicdansızlık yapmış, hak yemiş vs vs.
eee? ben konuşunca ayıp mı oluyor.
arkasından iyi konuşulsun istiyorsa bir insan, iyi insan olmayı felsefe edinecek.
ufak tefek şeyler göze gelmiyor zaten merak etmeyin. genel olarak iyi olmak önemli ama.