Sık geçen başlıklar

kazmadan kazi bilim 1

ekşi profili
yeni başlayan meselktaşlarım belediye de yada belediye şirketlerinde benden epey yüksek maaş alıyorlar artık. o da kamu bende kamu. o kpss siz ben kpssli.beğenmiyorsan geç diyen dingiller. torpilim yok geçemiyorum. ben torpilin olmadığı her sınavı kazanarak biryerlere geldim. ayrıca sınav kazandım ki özel sektörde çalışmayayım diye. gerçi bunu nasıl anlayacan ki sınav kazanabilmiş olsan beğenmeyen özele demezdin