Sık geçen başlıklar

armosel 2

ekşi profili
türk halkı bu işte. sırf keyfi bozuluyor diye olacak depremin olmayacağına inanmak istiyor. :) başka yolu yok çünkü yaşamanın. izledikleri diziler filmler de bundan. sinefil falan olmaları da bundan bunların. kitap okumaları da. akp tarafından yönetiliyor olmayı unutmak için bunlar da.

mantığını s*ktiklerim.
ecevit gibi adamlar şerefsizlik nedir bilmedikleri için bu halleri uzattıkça uzatmadılar. inceldiği yerden koptu ve tıpış tıpış yağ kuyruklarına girdi babalarınız.

ben halen umutluyum. umarım ecevit döneminden beterini yaşar bu millet. o adamın ahı var.