Sık geçen başlıklar
bu kadro kötü,adam ne yapsın diyenlere
terliğin tersiyle vurasım var.
şaka mısınız siz abicim??
kadronun mükemmel olduğunu,futbolcuların çok yetenekli olduğunu kanal kanal gezip söyleyen kendisiydi zaten!!
sorun hocanın bu muhteşem gördüğü futbolcu grubuna top oynatamaması.
derbide bir şut çekmiş takımda suçu bülent ersoy'a mı atmalıyız?