Sık geçen başlıklar

arteistan 1

ekşi profili
ülke giderek iflasa gidiyor. 3 ay sonra değişime oy vermeyenler kıvranmaya başlayacaklar.

anlatacaklar bana; marketler şöyle pahalı, maaşlar böyle düşük, açız flan diye. ben de o sırada keyif sigaramı yakıp karşılarına gececem ve diyecem ki: çokta sikime amina koyim, oy verirken dusunseydin sikik.