Sık geçen başlıklar
abi yorumları okuyun, açın özellikle olumsuzları okuyun. görselde sadece 2 gün içerisinde yapılmış 4-5 tane 1 puanlı yorum var. rica ediyorum "aha ucuz buldum yapıştırayım" demeyin.
elin mafyaları lağımvari açıklamalar yapar, mal gerizekalılar da burda yok "taşağı da girdi", "anam anam kapak oldu" diye tartışmasını yapar. her iki taraftan bu tipler kazınsa da ülkede townhall'larda çağ atlama tuşuna bassak.