Sık geçen başlıklar

kutup ayisi kusmugu 1

ekşi profili
yıllardır seçimle ilgili ekşi'de ne dendiyse tersinin çıktığını gördüm

2018 seçimlerinde mince kazanır deniyordu kaybetti

2019 yerel seçimlerinde adı sanı duyulmamış imamoğlu kaybedecek havası vardı; kazandı

ilk tur kk kazanacak deniliyordu kaybetti

şimdi herkes kk kaybeder diyor, umutlanıyorum