Sık geçen başlıklar

hakanyamac 1

ekşi profili
sadece kemal kılıçdaroğlu değil sinan oğan da çekilmelidir.

ikinci tura iki aday kalıyor değil mi.
ben kemal kılıçdaroğlu’nun yerinde olsam,yarın oğanın yanına giderim; ikimiz de çekilelim derim.
ikisi de çekilince tayyip tek aday kalıyor.
bu da seçimi referandum haline getiriyor.
burada seçmene “tayyibi c.başkanı görmek istiyor musunuz” diye soruluyor.
burada %50 evet çıkmalı.
eğer blok halinde oğan + millet ittifakı hayır derse herşey silbaştan.
hatalardan ders çıkararak yeni bir strateji, yeni bir ittifak yeni bir aday.
ne dersiniz olamaz mı???