Sık geçen başlıklar
kardeş listeyi beğenmiyorsan deva, gelecek ve iyi parti ile ittifak yapmayacaksın o zaman. gireceksin tek başına seçime, alacaksın %25 oyunu, oturacaksın aşağı. yok işte çok sesliliğin olduğu, herkesin yönetimde pay sahibi olduğu, farklı kesimlerin el ele verdiği falan filanları da unutacaksın. tek tip'çiyiz diyeceksin. bu kadar.