Sık geçen başlıklar

eski oluk 1

ekşi profili
şu yaşıma geldim, bildiğim fener, gs 'nin de elendiği kupadan bu maçta elenmez. daha can acıtıcı, daha kahredici bir şekilde elenir ki, şanı yürüsün. böyle bir final mağlubiyeti fenerime daha çok yakışır. fenerin kazanmasını beklediğim karşılaşma. her ne kadar kayseri formda olsa da bir şekilde eleyecektir. bakalım öyle olacak mı dediğim karşılaşma .