Sık geçen başlıklar

carekizil 1

ekşi profili
vay arkadaş ya ben çok fakirim yada elalem çok zengin.
bence bu fiyatlar pahalı, togg da pahalı, her türlü elektrikli araç da pahalı. hayır bunları geçtim başlangıç seviyesi kıytırık egea bile pahalı.

tamam hadi egea ucuz diyelim onuda alamıyoruz. böyle rezillik olmaz olsun. sokayım böyle düzenin tekerine...