Sık geçen başlıklar
şirket içinde kovulma eşiği akşam çıkarken sandalyesini yamuk veya masasını dağınık bırakması olan (abartmıyorum) çalışanların yaptığı videodur.üç sene önce toplu olarak tazminatsız kovulan arkadaşlarınızdan utanın bari diyeceğim de sizin de işgüzar yöneticilerin kurbanı olduğunuz videodaki yapmacık hareketlerden belli zaten.
400 bin kişi arasından 37 bin kişinin seçildiği atamalarda nasıl oluyor da o an salonda bekleyen bir avuç adayın neredeyse yarısının ilk dakika itibari ile atandığı ve canlı yayında röportaj verdiğini pek çözemediğim olay.