Sık geçen başlıklar

ne yazsam kabul etmiyor be 2

ekşi profili
erdoğan çıkıp "eyy halkım yeter artık bana oy vermeyin" dese, 'kesin gizlice tehdit ediliyor' diye düşünüp daha bi hırsla oy verebilirler diye düşünüyorum.

bir hükümetin gitmesi için gerçekleşmesi gereken neredeyse tüm kehanetler gerçekleşti ve hala da birçok kişi destekliyor. ne olması lazım bilmiyorum.