Sık geçen başlıklar

melkart 2

ekşi profili
fenerli ezikler utanmadan şampiyonluğu ofsaytimsiya baglamis hahaha

o maçta mac 1-0 iken net penaltımızi yedi hakemler. nelsona yapılan hareketti yanılmıyorsam. yani koca sezonu ofsaytimsi lafina baglamak cidden anca fenerli zekasina yakisir.

siz icardiyi canlı sekilde anca kadikoye size saplamaya gelince görürsünüz.