Sık geçen başlıklar

titrekmum 3

ekşi profili
öyle bir şey olmayacak çünkü fetöyü palazlandıran akp'nin ta kendisidir.

"kandırıldık" itirafını kimse unutmadı. gelecek olan hicbir parti onlara böyle bir paye vermeyecek.

edit: gelen çokça mesajdan sonra editlemek kaçınılmaz oldu. fetullah hareketinin kuruluşunun taa 1960'lara dayandığını biliyoruz. ama bakın güzel arkadaşlarım başlıkta ne diyor "palazlanmak" yani büyümek gelişmek.

akp öncesi fetö'nün kamuda kadrolaşma oranı %10 falanken akp'nin gelişiyle bu oran %35'e çıkmış yani ne olmuş? palazlanmiş. bilal'e anlatır gibi anlattım gidiyorum.

not: karşıt fikirlerinizi bana değil başlık altına yazınız.