Sık geçen başlıklar
haşmetli akp hükümetinin felaket sonrası en son icraatı, ispanyol arama kurtarma ekibini molozları kaldırcağız diye kovmuşlar, ekiptekiler daha bir çok yaşam belirtisi olan göçük var deselerde ülkelerine dönmek zorunda kalmış, ayrıca ilk günden itibaren kurtarma çalışmalarının organize olmadan kötü yönetildiğini söylüyor

bu durum medyamızda kendi istekleri ile ülkelerine dönmüş gibi yansıtıldı

https://www.cnnturk.com/…rma-ekibi-ulkesine-donuyor

ekipte ki ispanyolların söyledikleri

https://vm.tiktok.com/zmymc3dg2/

https://vm.tiktok.com/zmym3n91t/

edit: arkadaşlar size özet çevirisini yapayım

birinci video da abimiz bize yetkililer artık molozların temizlenmesi için makineler girecek burayı da bizim ekiplerimize bırakın dediler bize biz hala ısıya duyarlı aletlerimizde canlı insanların göçük altında oldugunu tespit ettik daha burada çok işimiz vardı ama maalesef gitmek zorundayız şok olduk diyor sonrasında abi gerekli olan yardımları söylüyor ve dış ses devletin sadece materyal yardımları kabul edeceğini söylüyor

ikinci video da yaşlı amca devletin onlara buraya makineler girecek dediğini ama eğer makineler girerse bir çok yaşıyan kişi öleceğini söylüyor ikinci adam slovakyalı bir gönüllü ve yaşlı amcanın dediklerini tekrarlıyor son olarak gelen adamda organizasyonun kötülüğünü ve burdan ders çıkarmak gerektiğini söylüyor

dipnot: haber ispanyol kanalından, yalan olsa bizim türk medyası geri döndü demezdi