Sık geçen başlıklar
saymakla bitmez.
şimdi sayarak bitirmek istemiyorum.
gelen tepkiler üzerine edit: beyler ben de en az sizler kadar türk firmalarının başarılı olmasını istiyorum. sadece küçük bir şaka yapmaya çalıştım. kırdıysam birilerini özür diliyorum.