Sık geçen başlıklar

shakshuka 1

ekşi profili
lütfen görün. enkazın otoparkında mehmet çalım ve oğlu var 3 yaşında. ve daha başkaları da var dün akşam mesaj atmışlar iyiyiz diye. kardeşi orda vinç ve görevli arıyorlar. kendisi oğluyla, dün canlı olduğu kesin, bugünü bilmiyoruz. bankamız mensubu lütfen duyurun lütfen lütfen yardıma gidilmesi lazım artık

morlu dedenin torunu isimli çaylak arkadaşımızdan gelen mesaj bu
ekinci mahallesi rönesans rezidans sitesi buranın otoparkı arkadaşlar yardım edelim haydi

edit1:arkadaşlar adres bu https://www.google.com/…=164777&entry=tt&shorturl=1
edit2:arkadaşlar bu da sitenin telegram hesabı buradan haberleşebilirsiniz
https://t.me/hatayronesanssitesi