Sık geçen başlıklar

estrell 1

ekşi profili
ben maaşımın yarısını kiraya verirken sizin vicdanınız rahat mı peki? mesleğimi yapmak için bütün sevdiklerimi, ailemi, eşimi geride bıraktım geldim ve görüyorum ki değmezmiş. şimdi olsa öğretmen olmayı aklımdan geçirmezdim. biraz değer görseydim belki “her şeye değer” derdim ama değmezmiş. ülkem adına sizlerden utanıyorum. umarım bir gün sizlerden arınırız.