Sık geçen başlıklar
eşek kadar insanların 13 yaşında çocuk gibi çeşitli sevmedikleri kişilerin isimlerini saydığı başlık.

gerçekten de utanmıyorsunuz da ya şu halinize. kendinize de yakıştırıyorsunuz yani bu ne özsaygısızlıktır yahu. bu tarz mı takılalım burada. tamam en iyi kaşar markası anan amk oldu mu? nasıl ergenlik? güzel di mi? töbe töbe ya.

gerçek 13 yaşındaki arkadaşları tenzih ediyorum sizin daha aklınız baliğ degil siz sayın çocuğum.