Sık geçen başlıklar

byqeskinli 1

ekşi profili
liseye yeni başlamışım ilk yazılımız matematik hiç çalışmamıştım. korkudan titreyerek girmiştim ve 18 almıştım. ikinci dönem çalışırsam yaparım diye gaza gelmiştim ve deli gibi çalışmıştım. bu sefer de 19 almıştım. matematiğe o gün küstüm.