Sık geçen başlıklar
kırmızı ette kas dokusu yoğun olduğu için, üzerindeki bakterilerin içine işleme şansı pek yoktur. işlese bile çok sınırlı kalacağından eğer etin dokusu, ve yapısı fiziksel olarak bozulmamışsa yüzeyi iyi kızarmış bir et içi çiğse bile yenilebilir.

o yüzden isteyen istediği gibi içi rahat bir şekilde yiyebilir eti. bana kalırsa ideali orta-az pişmiş ettir. hem et yumuşaktır, hem de çiğ değildir. ayrıca kas dokusunun içindeki yağlar da bu seviyede erir ve et ideal tadına kavuşur.