Sık geçen başlıklar

gorulmemis ruya 1

ekşi profili
bu bölüm sahiden güzel olmuş. ne küfürler abartıydı ne de diyaloglar gereksizdi. bir de bu sezonun başından beri görüntüyü grili flulu vermeyi bırakmışlar. o ne öyle amk, dünyanın sonu geliyormuş gibiydi.

bir tek şule büyüdükçe çirkinleşmiş mi makyajı mı olmamış karakterde mi bi sorun var tam anlamadım. o eski özgün halinden eser yok. bayağı normal kız arkadaş olmuş.

--- spoiler ---

hayalet babadan kalma radyoyu nasıl kırarsın sen? feride, ılgın, suna… bunlar için kırmadın da yeni yetme melike için mi kırdın? abi dedi diye mi alındın?
hay ben senin tribine…

--- spoiler ---