Sık geçen başlıklar

hunters and collectors 1

ekşi profili
maci ıtv'den seyrediyorum. seyircilerin sesi tum sahayi kapliyor, bagiris cagiris. sonra trt'yi actim, sanki stadda seyirci yok. seyircinin sesini kisip kendi oyunculari tanimayan, futboldan anlamayan aptal spikerlerinin sesini vermisler sadece. macin aqmuslar. harbi yazik bu ulkeye. mac yayimlamayi dahi becermek bu kadar zor olmasa gerek. senin gotu boklu ruhsuz spikerinin sesinden baska hicbir sey duyulmuyor.